Monday, December 8, 2008

T.A.G~

I have been tagged!
on 6th dec at 6.32 p.m..

Thanks 'Jee' for keeping me in da loop..
Btw, sorry for the late respond..just came back from 'kampung'..ngee
so,i hope, it isn't too late haa..

N ya, not to forget, Salam Aidil adha to all..
Wish you all wellness on this very holy day for all Muslims..:)

Well,this looks fun. Let's see, 28 surveys that i need to complete..
Here we go..

1) bekas kekasih saya adalah
Seorang 'smoker' n kawan karib saye..gee!

2) saya sedang mendengar
adik lelaki saye bercakap2 d telefon(dgn awek die)..;P

3) mungkin saya patut
mengempiskan prot..hahaha!!

4) saya suka belajar
sesuatu yg baru n laen~

5) sahabat baik saya adalah
Nor Dalila Nazihah Che Hasim..dan mereke yg selalu dgn saye mase susah n senang..sayangg sgttt!

6) saya tak paham
kenape org x pernah bersyukur dgn rezeki n nikmat yg die ade..bawak2la bersyukur..kan jee kan??ni x, kalu boley, satu dunia die nak conquer..hu:'(.

7) saya kehilangan
kekaseh utk sebulan lebey..hehe..

8) ramai yg berkata
saye chubby..hahaha!!

9) makna nama saya ialah
kegirangan mata:)

10) cinta tu adalah....
pelik
.. ntah..mmg pelikla..org yg pelik pon akan ckp pelik n org yg x pelik,lg berase pelik..papepon, die mmg pelik..tp kan, die sgtt 'Membahagiakan"~ngee..

11) di suatu tempat
saye ade semua yg saye sayang..mama,papa,adik2,sayang,rakan2..n sumela!saye harap, saye akan selalu dgn mereke seperti ape yg saye rase sekarang..:')

12) saya akan cuba
untuk jd yg terbaek utk dri saye dan org2 yg berada disekeliling saye..

13) makna SELAMANYA ialah
Tiada penghujungnye..gee!

14) henpon saya...
housingnye sgt buruk..nak tuka,tp nanti2la..sudah berusia setaun lebey..die gemok,tidak kurus, mempunyai kulit yg putih n sedikit kemerah2 -merahan..'pemalu katenya~'..hahaha!!

15) saya paling meluat
bile ade orang yg suke tunjuk hebat..tunjuk bagus..tunjuk tere..dan sekutu dgn nya..meluat n meyampah..rase mahu saja sekeh kepalanye dan berkate,"bgs sgt ke kamu??piiirah!"kemudian ketuk2 lg dahi nye seperti mengetuk pintu..haha!!

16) bila saya bangun dr tidur
cepat2 tengok jam..dan teros cakap dlm hati,"ooh,awal lagi rupenye.."..Ngee..

17) party adalah
sesuatu yg 'happening'..:))

18) haiwan yg paling cute
Garfield!c gemok..hehehe..

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
mase sekolah rendah..x payah pk masalah..gembira sepanjang mase..exam,x pyh balaja..tp,asek score shj..smpai bohsan mahu tgk result..hahaha!:P

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
perot saye x baek lg..maseh meragam..hu:'(

21) mlm ini saya akan cuba
variasikan routine saye..hahaha!!

22) saya btl2 inginkan
semua harapan n cite2 saye n parents saye jd kenyataan..ameen:)

23) bila tgk muka kt cermin pg td
saye tros membelek2 muke saye..tgk2..manela tau,ade tumbuh 'makhluk2' yg tidak dingini..:p

24) shopping kompleks adalah
tempat yg sgtttt membuatkan saye teruja dan membuatkan hati saye berdetup-detup dgn laju..kenapa?ntahla..hahaha!!

25) makanan segera biasanya
org sume ckp maggi..tp, saye rase, bende yg x pyh dimasak..bukak shj,n tros boley mkn..hee..

26) ayat2 terakhir kata pd org...
xtau~br saja beberape saat lps..

27) nk pnjgkn tag ni?
ikotla..tidak kesah..

28) mata sy
rabun seblah shj,kalau saye pkai contact lenses, saye akn pkai seblah kanan shj..haha!!,bewarne coklat legam seperti org asia yg laen,besar,berbulu mate pnjg di bwh..ttp,pendek di ats..'saye rase'..:p..ngeh..


p/s:
who i want to tag..Wee!
.Seriousinjury-Sayang Saye..
.Comics & Career-Shazwan..
.V.O.X-Fairuz..
.Silent Missile- The Joker
.Farha Aly's Diary-Farha
.Artnerdstudio-Yash


sile buat yeee. jgn malu2. haha!

♥♥♥

5 comments:

Unknown said...

yeay!!!!! yeay!!!!
saye ditagged kekasih saye!!!..muah2~!!

Anonymous said...

salam
salam sejahtera
hi awk...
bole b'kenalan..
do add me in your friendster k
blue_marikh@yahoo.com
thanx ;)

p/s: budak QS gak eh? batch mane

garfield'78 said...

sayang:ye2..kamu d tag..hahaha!!:P

ikhram:salam sejahtera kembali..oh,ok..
nanti sy add kamu..he!
yep..
QS..
now,2nd year..:)

Lady Fify said...

sudah siap ;)

garfield'78 said...

AIte!i dh komen juge..but,aritu tgk..xde plak??gee!